پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

پسر پسر قند عسل

مهربونیای خاله منصوره

1390/12/14 19:59
نویسنده : مامان عاطفه
780 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                                                                                                          

                                                     

 درودی به وسعت آب و خاک ایرانم. مینویسم برای تو جگر گوشه ام که میدانم قدر زندگی و عزیزانت را میدانی و افتخارت پارسی بودنت است.

 

داری به قصم گوش میکنی؟؟؟لبخند

یک ماهگی

 

پسر مامان میدونی این وبلاگ رو کی برات طراحی کرد ؟ میدونی من اصلا تو فکر وبلاگ نویسی هم نبودم؟ می دونی کی تشویقم کرد که علاقه پیداکردم بنویسم؟ 

 

آره درسته مامان خاله منصوره . همین باعث شده که من دور و برم رو بهتر ببینمو به رفتارای تو بیشتر دقت کنم و لذت بیشتری از باتو بودن ببرم.

 

راستی میدونستی بعد از من و بابا اولین کسی که از وجود تو خبردار شد کی بود ؟ میدونی اولین کسی که بعد از ما فهمید تو آقا پسری کی بود ؟

میدونی کی بیمارستان و خانوم دکترت رو به ما پیشنهاد کرد ؟

بله قند عسل خاله منصوره جون این کارا رو کرد تازه راز مارم تا 6 ماه پیش خودش نگه داشت

پارسایی خیلی چیزای دیگه هم هست خاله منصوره همیشه با راهنماییای کارسازش تو مشکلاتم کمکم میکنه

 

 

جا داره اینجا هم من هم تو هم بابا از مهربونییای خاله قدر دانی کنیم و بهش بگیم که خاله جون دوست داریم . مرسی که اینهمه به ما محبت کردی

پس به افتخار خاله منصوره  هورااااااا هوراااااااا

                                           

این گلها و تموم گلهای سرخ و صورتی دنیا تقدیم به تو گل خوشگلم

                                           

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آراد (تمپلی)
13 اسفند 90 13:31
سلام مامان عاطفه. قدم نی نی نازت مبارک باشه. لحظه به لحظه با گل پسر بودنت رو ثبت کن . خیلی خوبه . به تمپلی ما هم سر بزن.ممنون میشم.
زیبا
13 اسفند 90 16:57
مامان نگار و نيكي
14 اسفند 90 10:18
خاله منصوره رو شرمنده كردي عزيزم هرچه بود همت خودت بود ولي دوست دارم وبلاگ پارسا هميشه پر باشه از شادي ها و موفقيتها ممنون از اظهار لطفت