پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

پسر پسر قند عسل

پسر 8 ماههء من

1391/3/3 12:22
نویسنده : مامان عاطفه
1,354 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

هیشکی مثل پارسا نمیتونه ژست بگیره

تو روزای عید چون بابایی خونه بود و دائم بغلت میکرد و میبردت اینور و اونور بغلی شدی .

بعد از عید که بابا رفت سر کار ، دردسر منم شروع شد . آخه دائم توقع داشتی بغلت کنم و ببرمت بیرون . تو هم که ماشالا سنگینی و من بیشتر از 2 دقیقه نمیتونم تو بغلم بگیرمت .

 

 بابا که از سر کار میاد ، میزنی زیر گریه و تا نبردت بیرون ساکت نمیشی . به همین خاطر تصمیم گرفتم ؛ هر روز ساعت 6- 7 بعد از ظهر ، با کالسکه ببرمت پارک نزدیک خونه مامان پروانه ، بعد از اونجا هم میگم مامان و خاله مرجان بیان پیشمون . اونوقت من هم من با اونا صحبت میکنم و حوصلم سر نمیره ، هم اونا با تو بازی میکنن و کلی بهت خوش میگذره .

 

انقدر بازی میکنی که خسته میشی و تو راه برگشت خوابت میبره . اینجوری توی روز هم کمتر بهونه میگیری .

جدیدا عاشق خاله مرجانت شدی . فکر کنم تو هم فهمیدی که مرجان من چقدر دوست داشتنیه . وقتی میبینیش همچین از بغل من میپری تو بغلش که ازت حرصم میگیره . اگه خاله مرجان پیشت باشه ترجیح میدی فقط تو بغل اون بخوابی . خوبه والله

از این ماه دیگه روزی یه نصفه خرما بهت میدم . دوست داری و یه دونه کاملش رو میخوری . این ماه عالی غذا خوردی

 

عسلم . دیگه عاشق اینم که وقت گیر بیارم ببرمت حموم . نمیدونی چقد تو حموم بامزه میشی . توی وان میشینی و با اسباب بازیات بازی میکنی .کف دستت رو محکم میزنی توی آب تا صدای شالاپ بده و آب بپاشه توی صورتت .

 

من و بابا کلی ذوق میکنیم وقتی بعد از دوش گرفتن حوله رو میپیچیم دورت گریه میکنی و خودت رو بسمت حموم میکشی . یعنی بازم دلت آب بازی میخواد

 

دیگه با اسباب بازیات بازی نمیکنی . با بابا فکر کردیم گفتیم شاید برات تکراری شده . دیروز با خاله مرجان رفتیم و برات چند تا اسباب بازی جدید و فکری خریدیم . خوشت اومد و باهاشون سرگرم شدی .

 

فسقلی بازم یه نی نی کوچولوی دیگه . اینبار دیگه از نی نی خوشگله عکسم انداختم . این نی نی آقا امیر عباس قند عسله که میشه نی نیه عمو مهدی ( پسر دایی بابا ) بابا با عمو مهدی خیلی رفیقه فکر کنم شماهم باهم خیلی رفیق بشین. عمو مهدی و خاله نسرین عزیز قدم نو رسیده مبارک.

 

امروز یه دوست قدیمی بابا  به اسم عمو اسی که خانومش خاله الهام هم دوست من بود اومدن خونمون . 5 سال بود که از هم خبر نداشتیم . حالا که اومدن دیدیم اونا هم یه آقا پسر خوشگل مثل ما دارن . اسمش آقا یاسین بود و 2 سالم سن داشت . تو هم با یاسین دوست شدی . مامانی دوست جدیدت مبارک.

 

 

 پارسا و یاسین در مورد مسائل سیاسی و اقتصادی بحث میکنن

 

 

 حالا دیگه برو لالا کن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

زیبا
30 اردیبهشت 91 19:47
مامانی وروجک
31 اردیبهشت 91 23:54
پارسای قند عسل و خوشتیپ من چه ماستی خوردی پسر شهرو بهم ریختی!نوش جونت
مامان نگار و نيكي
1 خرداد 91 15:16
آخرش يه روي مي‌دزدم و ميخورمت خوردني
مام پارسا
1 خرداد 91 17:28
سلام عزیزای من. پارسا جونی 8 ماهگیت مبارک. آفرین عزیزم که انقدر پیشرفت کردی. از همه مهمتر آفرین که انقدر خوب غذا خوردی.همیشه خوب بخور خاله مامانی این ماچ ها رو هم از طرف من روی صورت پارسا جونی بذار
مام پارسا
1 خرداد 91 17:34
عاطفه جونم در مورد سنگده پرسیده بودی که کجاست : اگه از سمت تهران بیاید وارد شهر پل سفید که شدید سمت راستتون یه راه فرعی و سربالایی و پر پیچ داره که نیم ساعتی طول می کشه تا به سنگده برسید سنگده یک روستای ییلاقی و خیلی خنک هست که پاییز و زمستونش تقریباً همیشه برفیه و در بهار و تابستون هوا خنک هست و شبها باید وسایل گرمایشی روشن بشه خییییییییییییییییییییلی جای با صفاییه افتخار بدید اونجا در خدمتتون باشیم
مام پارسا
1 خرداد 91 17:35
تا آخر امشب می خوام یک سری عکس از یکی از جاهای دیدنی سنگده بذارم که مطمئنم خوشتون میاد.منتظرم
بهـــــــــــــار
1 خرداد 91 20:37
سلام دس دالم این پسرتو گاز بگیرممممم چه شیرینه این قند عسللللللللللللل فداش بشم
مام پارسا
2 خرداد 91 15:45
سلام عزیزم.خوشحالم که از عکسها خوشت اومد.خانومی شما هر وقت خواستی بیای سنگده خبر بدید خودمون در خدمتتون هستیم دیگه چرا خونه اجاره کنید؟ ولی اگر دوست دارید خونه اجاره کنید این بار که رفتیم پرس و جو می کنیم تا ببینیم اجاره ای هم دارن؟ باز هم بی تعارف میگم ما در خدمتتونیم فقط کافیه خبرم کنید. شما هم که تهران هستید راهش براتون 2 ساعت و نیم بیشتر طول نمی کشه
بهـــــــــــــار
2 خرداد 91 20:54
سلام عاطفه جوننننن عجب فکر بکری چرا به فکر خودم نرسی وای بمیرم برا این پسر قند عسلت عاشق اون عکس پست ثابتتم وای هزارتا ببوسش جای من اگه بودم لپشو میکشیدممممممممممممممممممممممممممم
بهـــــــــــــار
3 خرداد 91 13:42
سلام جیگرررررررر راستی شما نمیاین اصفهان؟ میخوام این پسرو یهگاززززززززززز بگیرم جیگرمههههههههه



اوخی , خیلی دوست دارم بیام
بهـــــــــــــار
3 خرداد 91 23:58
کدوم نظرو مگه میشه تورو دوس نداشت بذار برم ببینم چرا تایید نکردم فدات
بهـــــــــــــار
4 خرداد 91 0:04
باور کن نیست من همه رو تایید زدم فکر کنم اشکال از نته چون منم برا چن نفر کامنت گذاشته بودم نرسیده بود منو ببخش بخدا بی تقصیرم میگم عاطفه جووون؟
بهـــــــــــــار
4 خرداد 91 0:22
عاطفه جون دلخور نباشی گلم
تارا
4 خرداد 91 12:43
آخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ با یه مرور گر دیگه برید شاید شد! مثلا از تو گوگل وب رو سرچ کنید
بهـــــــــــــار
4 خرداد 91 14:01
جیگرتو بخورم قند عسللللللللللل
مهرناز مامان رادین عسلی
6 خرداد 91 11:06
ماشالله چقدر نازه خدا حفظش کنه.
دایی بنی جون
6 خرداد 91 18:19
سلام ماشاالله ماشالله خیلی خوشکل قربونش خدا حفظش کنه و امیدوارم همیشه شاد باشیبد سلام امیدوارم همیشه خوش باشید ____________@__@@_____@ ____________@@_@__@_____@ ___________@@@_____@@___@@@@@ __________@@@@______@@_@____@@ _________@@@@_______@@______@_@ _________@@@@_______@@______@_@ _________@@@@_______@_______@ _________@@@@@_____@_______@ __________@@@@@____@______@ ___________@@@@@@@______@ __@@@_________@@@@@_@ @@@@@@@________@@_____ _@@@@@@@_______@_____ __@@@@@@_______@@_____ ___@@_____@_____@_____ ____@______@____@_____@_@@ _______@@@@_@__@@_@_@@@@@ _____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@ ____@@@@@@@__@@______@@@@@ ____@@@@@_____@_________@@@ ____@@_________@__________@ _____@_________@_____ _______________@_____ ____________@_@_____ _____________@@_@_____ ______________@@_____ ______________@_____ما آپیــــــــــــــــــــــــــــم
مامان نيما
7 خرداد 91 11:46
سلام اگه تونستي لينكمون كن .پارسا جون چه خوشكله ماشااله مواظبش باشين
مامان حلما
8 خرداد 91 10:52
بهـــــــــــــار
8 خرداد 91 18:05
سلام عزیزممممممممممممم خوبی عاطفه جونم خبری ازت نیست گلم کجایی؟
مام پارسا
9 خرداد 91 15:27
سلام عزیزای من.دلم براتون تنگ شده بود گفتم یه سری بهتون بزنم. بای بووووووووووووووووووس:*
مامان احسان
10 خرداد 91 8:29
ای جونم عکسات فوق العاده ست خیلی خوردنی هستیا..
بهـــــــــــــار
10 خرداد 91 17:26
سلام عسیسمممممممممممم نیستی کجایی؟
بهـــــــــــــار
11 خرداد 91 12:58
سلام جیگرممممممممممممممم من بخورم این پسملتووووووووووو چرا اینقدره شیرینه
متین مامی ایلیا
11 خرداد 91 18:57
واقعا قنده عسله خیلی ماچش کن عاطفه جون برو خصوصی
متین مامی ایلیا
11 خرداد 91 18:59
ایلیا تو مسابقه نی نی و شکلک شرکت کرده خوشحال میشم به این ادرس برید و بهش رای بدید http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php
بهـــــــــــــار
15 خرداد 91 13:00
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***_____________________*** _***_______ـــــــــــ_________*** __***___________________*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________* عیدتون مبارک
پدر بزرگ ارغوانی
15 خرداد 91 19:47
دلم می‌خواهد یک بار دیگر شعر را خیابان را تمام شهر را، با کودک مهربان دست‌هایت از اول قدم بزنم... سلام روزتان بخیر من الان اومدم ودیدم شما اومدید ورفتید ، کسی نبود که برایتان چای بریزد ...خوشحالم که قند عسل برومندی دارید ..وخوشحالم که پارسا اسم اوست وخوشحالم که مامانی خوش سلیقه وبا حوصله ای دارد وقت می ذاره ودنیای مجازی کودکش را رنگ ولعاب زیبا می بخشد که خداوند زیبایی را دوست دارد ..من نمی تونم از این همه ظرافت وتعلق حاطرتون انتقاد کنم ..نه ! نمیشه لطف بی بدیل شما را که سرمایه بزرگی برای آینده پر مهر وصفای شماست برای فرزند دلبندتان نادیده بگیرم وانتقاد بکنم .صفایتان عین قند عسلتان شیرین ومصفا باد ..به شاد وبه زیست باشیومهر افزاد ..پدربزرگ همه بچه های خوب
بهـــــــــــــار
15 خرداد 91 23:23
سلام عزیزم دقیقا 31 شهریور 1381 بود که فوت شد روز پدر بود
بهـــــــــــــار
18 خرداد 91 14:37
سلام عزیزم خوبی؟ عاطفه جون کم پیدایی؟