پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

پسر پسر قند عسل

عرض پوزش

1392/4/11 0:40
نویسنده : مامان عاطفه
916 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 10 تیر ماهه و کمتر از یکماه مونده به تولد 2 سالگیت 

سه ماهی میشه که برات پست جدید نذاشتم ، اول باید از همه دوستامون که این مدت بهمون سر زدن و احوالمون رو پرسیدن یه تشکر حسابی بکنم . واقعا ممنونم ازتون

دوم اینکه ازشون عذر خواهی کنم به خاطر  این همه تاخیر .

دلیل این تاخیرا این بود که سرعت نت به شدت پایین اومده بود و منم اصلا حس این رو داشتم که با این سرعت کار کنم

بازم پوزش میخوام و قول میدم تکرار نشه

پسندها (3)

نظرات (11)

محمدحسين(قهرمان كوچك)
11 تیر 92 2:49
سلام دوست جونم.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم لطفا کد 343 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. منتظر راي شما هستم.
مامان کوثری
15 تیر 92 14:47
با سلام تم پارتی با خدمات زیر درخدمت شماست: حتما سر بزنید و نمونه کارهامون رو ببینید شاید خوشتون اومد http://temparti.blogfa.com/ انواع تم تولد (هم طراحی و هم چاپ) هر طور شما بخواین تم جشن دندونی ، جشن سیسمونی ، جشن قدم ، جشن الفبا و... انواع تقویم(حتی متناسب با تم مورد نظرتون) انواع قاب و فریم عکس ساخت کلیپ جشن تولد و جشن های دیگه ساخت کلیپ از عکسهای کوچولوتون ثبت و یادآوری خاطراتی که هیچ وقت تکرار نمی شن همه جوره در خدمت شما هستیم طراحی و آماده سازی گیفت های مخصوص جشن منتظرتون هستیم حتما به ما سر بزنید
مامان نگار و نيكي
17 تیر 92 8:08
سلام پسر خاله ‌ي خوش تيپ حالت خوبه حسابي بزرگ شديا دلم برات خيلي تنگ شده پيشاپيش تولدت مبارك جيگر طلاي خاله
مامانی وروجک ارمیا
22 تیر 92 19:58
دوست عزیزم سلام.با ارزوی قبولی طاعات و عباداتتون.ارمیا وروجک با کد 603 در مسابقه نی نی وبلاگ نی نی شکمو شرکت کرده.اگه به ارمیا رای بدین لطف میکنید. 603 http://www.niniweblog.com/images/festival92/603.jpg
خاله محمد ماني
25 تیر 92 14:25
سلام خانمی روزتون بخیر پسرم محمدماني تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده دوست داشتین شماره کد 392 را به شماره 20008080200 پیامک بزنید به دوستان هم اطلاع بدهید ایشالله جبران کنیم
M
6 مرداد 92 15:36
سلام به شما میگن مامان خوب و مهربون . اگه می خواین وبی شیک و قشنگ داشته باشید به اینجا هم سر بزنید . با قیمت های مناسب خریداری کنید . قیمت ها پایین هستن و خیلی مناسبن . وب خود را خانه ی محبت کنید با قالب زیبا .
مامان ریحانه جون
13 مرداد 92 18:04
سلام.. عبادتتون قبول... ریحانه من در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده کد ریحانه 845 هست لطف بزرگی میکنی اگه کد 845 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنی واقعا ممنونت میشم اگه بتونید کد 845 رو با چند تا خط موبایل متفاوت به شماره ی داده شده ارسال کنید که نورالانور میشه و واقعا شرمنده میکنید اگه لطف کردی و رای دادی بهم خبر بدی ممنون میشم هم برای اینکه از لطف و مهربونیت تشکر کنم هم برای اینکه تعداد آرا رو داشته باشم پیشاپیش از لطفت واقعا ممنونم اگه خواستی عکس جشنواره ای ریحانه رو ببینی زحمت بکش و یه سر بیا وب ریحانه , عکس جشنواره ایش رو گذاشتم مرسی از لطفت دوست خوبم ارسال کد 845 به شماره 20008080200یادت نره ها ریحانه روی رای های شما دوستای گل خیلی خیلـــــــــــــــی حساب کرده.... خیلی خیلی خیلی ممنونت میشم به نی نی من رای بدی امیدوارم بتونم یه روزی یه جایی تویه دلخوشی هاتون جبران کنم موفق و پیروز باشی
سمر.مامان پارسا.
5 مهر 92 14:25
پست جدید???کوشی مامانی????
نرگس مامان حسام
24 مهر 92 16:37
خانومی خیلی تاخیر داشتی بیا بگو حالتون خوبه دلمون واسه قند عسل تنگ شده
مامان مهساجون و معین جون
5 آذر 92 18:57
برای گل پسری
مامان شایان
21 آذر 92 17:31
سلام. امیدوارم همیشه سالم وسلامت باشین در کنار هم.